Hierbij laat ik je de swap van de maand juni van de Dream Girls & Friends zien.
Deze keer was het de beurt aan Elly Rijnvis om een item te maken. Ze stuurde de werkbeschrijving naar alle deelnemers en gaf aan naar wie je je swap mocht sturen.
Mijn creatie mocht ik sturen naar Heleen Boone. Zij heeft de kaart inmiddels ontvangen.
Eerst laat ik de creatie zien die ik kreeg van mijn naamgenoot Diana van Otterlo. Zij heeft de leuke Paper Pumpkin van mei gebruikt.
De onderstaande creatie heb ik gemaakt. Ik heb het Florals in Bloom DSP gebruikt. Gekozen voor de basiskleur Granny Apple Green. Gestempeld met de Flowers Fair en deze in een rondje gestanst mbv de Spotlight on Nature Dies. Ingekleurd met Stampin' Blends. De tekst met Granny Apple Green inkt gestempeld en deze komt uit de Paper Pumpkin van mei. Toevallig dezelfde tekst die Diana van Otterlo ook heeft gebruikt.
Wil je zelf ook aan de slag met de leuke producten van Stampin' Up! Ze zijn via mij te bestellen.


.png)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten