Voor de hop heb ik de volgende creatie gemaakt.
Hiervoor heb ik een oude stempelset (Fastened with Love) uit de kast gehaald. Ik heb nog veel "oude" stempelsets liggen en het is zonde om deze niet te gebruiken. Heb nu oud en nieuw gecombineerd.
De basiskaart is gemaakt met Balmy Blue kaartkarton en hierop heb ik een mat geplakt uit het Splash of Sparkels DSP. Mbv een ronde die heb ik op een stuk kaartkarton, gestanst met een Textured Notes die, strepen getrokken mbv het Simply Scored Riller (122334; €45). Deze tip kwam ik tegen op facebook. Weet echter niet meer van wie.
De tekst komt uit de Nederlandse set: Bannerboodschappen. Het strookje geponst met de Banner pons. (167250; Bannerboodschappen-productpakket (Nederlands) €47,50.)
De afbeeldingen heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends en daarna uitgeknipt.
De kaart afgewerkt met een stukje zilverdraad en wat oude embellishment in de kleur Balmy Blue.
Hop je op instagram even gezellig door naar mijn mede demo's?
Dit zijn de deelnemers:
@stampinwille (dit ben ik)
@janneke_happystampin
@de_kijkkast
@stampin_met_monique
@expresszo_paperproducts
@marga_bultena
@diana_van_otterlo
P.S. Dit is de laatste instahop voor de zomer. In september hoppen we weer verder.
Wil je zelf ook aan de slag met de leuke producten van Stampin' Up! Ze zijn via mij te bestellen.
Creatieve groet,
StampinWille
Diana
StampinWille
Diana Hendriks
stampinwille@gmail.com
06-33023792 (liefst via whatsapp)
contactformulier in de rechterkolom
.png)
.png)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten